2016 Telah Berlalu.. Kini 2017 Sudah Hampir Di Pertengahan

Terlupa pasal blog ini, tengok-tengok sudah masuk 2017 (bukan awal tahun tapi dah tengah-tengah tahun!). Makcik terhegeh-hegeh sungguh! :O

Yelah, Cik Kat ingat tidak ada siapa nak menjengah blog ini. Dah jadi macam tu, lama-lama mood nak menulis pun menurun, lepas tu hilang terus.

Entah kenapa, hari ni terdetik Cik Kat cari (sebab nama blog pun tak ingat!) and browse blog yang hampir pupus. Waa, tak sangka ada juga pengujung dan paling memeranjatkan ada juga komen dari pengunjung. Walaupun satu saja.. bernilai tu!

DARI satu komen itu - terdetik semangat (sikit.. not a lot but boleh lah) untuk kembali menulis dan berkongsi pengalaman yang saya lalui, Terima kasih Hunter (my first komenter on my very first post - most probably you would not see this message.. but still thanks!).

Untuk tahun 2017, Cik Kat telah kehilangan Makcik (belah ayah) dan Pakcik (belah ibu - baru je semalam). Mereka telah pulang ke rahmatullah. Kedua-dua nya adalah seorang yang sangat baik dan pemurah. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh-roh mereka dan mengampuni dosa-dosa mereka.

Sekian untuk post kali ini. 

Comments

Popular posts from this blog

Tempat Letak Kereta Di HUKM

Surgeri Perut Untuk Kurus - Gastric Sleeve Surgery

Interior Designer Wannabe - Reka Sendiri Hiasan Dalaman Rumah